Zima, to trza robić.
Pokaż kotku co masz w środku. Prosto z Niemiec mówili, serwisowany.
Wołali na nią Ruda.
I takie tam prucie dalej.
Nowa płyta już na miejscu.
Ogarnięte, do zamknięcia. Na razie na starym łańcuchu, bo nowy się spóźnia. W książce serwisowej radośnie napisali, że Bullet ma fabrycznie zębatkę zdawczą z 18, a Classic 17 zębami. No jest to nieprawda chyba, bo u mnie była założona 17. Kierując się informacją z książki kupiłem zębatkę 19 i teraz mam +2 zęby. Ciekawe jak to będzie jeździć.
Przeglądu ciąg dalszy. Luz tylnej zębatki, co widać było na filmie, powodują luźne gumowce. Ze starości (7 lat) stwardniały i straciły wymiary. Teraz latają na kle bębna jakieś 2-3 mm. Do wymiany. bęben też ciekawostka, zintegrowany z tylną zębatką. Po zdemontowaniu kanapy moim oczom ukazał się las, las trytek. Miedzy innymi, urwany, pospawany i na trytkach podwieszony regulator napięcia i luźną trytką spięty gumowiec dolotu powietrza do aparatu wtryskowego. W zasadzie to nie wiem jak to urządzenie nazwać, przecież to już nie gaźnik. Na koniec, Chińczyki przysłały mini filterek na odmę, ładny.
A tak w ogóle, to w książce napisane jest, że gumy zabieraka wymieniać co 2 lata, lub 20 tysi kilo. Więc czas najwyższy.
Filtr oleju do EFI oryginalny i zamiennik HF169 za 14 zł, dostępny przez każdy sklep motoryzacyjny. HF169 jest o 1 milimetr dłuższy a średnicę ma o 1 milimetr mniejszą. Nie wymaga tylnego oringu, bo jest zaślepiony. Gumka z przodu prawdopodobnie może robić za oring przedni, sprawdzę montując go u siebie. Filtr powietrza do EFI oryginalny i zamiennik HFA6102 za 30 zł, dostępny przez każdy sklep motoryzacyjny. Jest grubszy o 4 milimetry. Średnica wewnętrzna jest taka sama, zewnętrzna 8 milimetrów mniejsza. Różnica grubości powinna się zniwelować podczas dokręcania, gdyż kołnierze uszczelniające filtra Hiflo są dość miękkie. W najgorszym przypadku kołnierz od strony metalowego dekla trzeba będzie wyciąć. Sprawdzę filtr montując go u siebie.
No comments:
Post a Comment