Pokazuję tutaj to co chcę. Nie jestem obiektywny.

Kontakt na trud@onet.eu

Było: BJ, SR, XJ, XL, KLX. Jest: DL, RE, Beta.

Jan 7, 2018

Styczeń

Pierwszy w tym roku wypadzik i tak naprawdę pierwszy nowym motocyklem i takie oto spostrzeżenia mam, różnice w stosunku do TA700. DL niby odrobinę mocniejszy, ale taki sam co TA maksymalny moment osiąga dobre 1000 obrotów później, przez co wrażenie jest, że motocykl muli. By osiągnąć przyspieszenie porównywalne do TA trzeba wyżej kręcić i szybciej biegi zmieniać, można powiedzieć, że trampek ma większy pazur. Zdecydowanie w Suzuki jest mniej „V”, ten silnik ma jakąś dziwną charakterystykę z pogranicza silnika widlastego i rzędówki. Moja granica komfortu szybkiej jazdy przesunęła się ze 120 km/h do 130 km/h. Oczywiście jeden i drugi motocykl może jechać szybciej i to przychodzi im łatwo, ale nie jest to już dla mnie przyjemna jazda. DL nawet zatankowany pod korek, sprawia wrażenie motocykla lżejszego niż TA700. Wyjazd niedaleko, do Jaskulina, kręcąc trochę po okolicy.



Oczywiście zacząć trzeba od kawy na stacji benzynowej, tym razem w Gniechowicach, z widokiem na.


Śmiałowice



Wizja artysty.






Siedlimowice, cmentarz ograbiony, porzucony, aczkolwiek ktoś lampki zapala.



Po imprezie zostało.


Jak widać, świeżo tłuczone.


Mrowiny





Nowice, szacun.














Bolesławice




Jaskulin, niby pałac, ale chyba jednak taka większa willa tylko.




Po drodze.



No comments:

Post a Comment