Pokazuję tutaj to co chcę. Nie jestem obiektywny.

Kontakt na trud@onet.eu

Było: BJ, SR, XJ, XL, KLX. Jest: DL, RE, Beta.

Mar 27, 2011

Moja SR

Transformacja.
Prace nad motorkiem przyspieszają. Lewa strona kierownicy kompletna. Z gazem mam mały problem. SR ma na obu linkach taką samą średnicę gwintu a rolgaz, który kupiłem już nie. Poza tym obie linki są ciut z krótkie i przy pełnym skręcie w lewo za bardzo się naciągają. Nadal nie mam pomysłu na włącznik świateł. Chyba po prostu założę jakiś pstryczek hebelkowy na lampie. Jest jeszcze nierozwiązany problem z włącznikiem stopu na prawej klamce. Jak uporam się z armaturą to pojadę na przegląd, bo właśnie się kończy. 
Dalej do wymiany jest jeszcze przednia lampa. Jeżeli bym ją wymienił teraz to przeglądu z pewnością nie przejdę. Zegary zastąpię jakimś jednym niewielkim prędkościomierzem. Tylni błotnik do skrócenia i do zamontowania nowa lampka tylnia. To na razie tyle. Może w tym roku zrobię jeszcze nową niższą kanapę i uzbieram kaskę na dwie śliczne Firestonki.







Co do kierownicy to tak na sucho bardzo mi odpowiada. Wysokość jest idealna. Jednak jest jedna nieprzyjemna rzecz. Risery są osadzone na gumowych tulejach. Przy takiej wysokości kierownicy jest dość duża dźwignia i wyraźnie czuć ruchy całości przód – tył. Nie wiem, jaki to będzie miało wpływ na jazdę.

No comments:

Post a Comment